Για να ξεκινήσετε με το email marketing θα πρέπει κατά σειρά να προχωρήσετε με τα παρακάτω βήματα:
- Δημιουργία μιας λίστας συνδρομητών/παραληπτών: Μπορείτε να συλλέγετε emails μέσα από ειδικές φόρμες εγγραφής στο website σας ή στα social media σας.
- Επιλογή ενός ESP (Email Service Provider): ESPs είναι εταιρείες που παρέχουν το λογισμικό/πλατφόρμα που απαιτείται για να στήνετε και να στέλνετε τις email καμπάνιες σας.
- Δημιουργία και σχεδιασμός της email καμπάνιας: Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τον σχεδιασμό του template, τη συγγραφή του περιεχομένου και την προσθήκη εικόνων ή άλλων media.
- Testing και αποστολή της καμπάνιας: Αποστολή μιας test καμπάνιας σε δικά σας emails για να διασφαλίσετε ότι όλα λειτουργούν σωστά και έπειτα κανονική αποστολή του email στη λίστα σας.
- Παρακολούθηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων: Τέλος, πρέπει να αναλύσετε συγκεκριμένους δείκτες όπως το open rate, το click-through rate και τα conversions για να έχετε μια σαφή εικόνα της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας.