Email Automations
Στείλτε τα emails σας αυτόματα τη σωστή στιγμή
Το email automation σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε emails αυτόματα ή μετά από συγκεκριμένα events που εσείς καθορίζετε.

Email AutomationsΤο email automation μέσα από Παραδείγματα!

Welcome Emails
Αξιοποιήστε αυτή την πρώτη επικοινωνία για να κάνετε μια σπουδαία πρώτη εντύπωση και να χτίσετε τις βάσεις για μια μακροχρόνια σχέση με κάθε πελάτη.
Για να είναι αποτελεσματικό ένα welcome email θα πρέπει:
- Να καλωσορίζει τον παραλήπτη στην κοινότητα του brand σας
- Να εξηγεί τους λόγους που ο παραλήπτης έλαβε το συγκεκριμένο email
- Να αναλύει συνοπτικά τι να περιμένει ο πελάτης από δω και πέρα από εσάς
- Να ενθαρρύνει τον πελάτη να εξερευνήσει περισσότερα γύρω από την επιχείρηση σας
- Να περιλαμβάνει τα social media που διαθέτετε ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να σας ακολουθήσει
Thank you Emails
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα thank you emails, συμπεριλάβετε σε αυτά:
- Τυχόν after sale benefits που προσφέρετε για την αγορά που πραγματοποίησε ο πελάτης
- Την επιβεβαίωση της παραγγελίας, καθώς και ένα link με το οποίο μπορούν να κάνουν track την παραγγελία
- Τα επόμενα βήματα εάν αγόρασαν μια υπηρεσία ή κάποιο σχετικό how-to guide


Cart Abandonment Emails
Η συνταγή για επιτυχημένα abandoned cart emails περιλαμβάνεια
- Την υπενθύμιση του προϊόντος που οι πελάτες άφησαν στο καλάθι ή ενημέρωση για σχετικά προϊόντα τα οποία είναι σε προσφορά
- Την προβολή λόγων για να ολοκληρώσουν την αγορά όπως: δωρεάν delivery, παράδοση εντός μίας εργάσιμης ή ευέλικτη πολιτική επιστροφών
- Εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές που θα τους πείσουν να προχωρήσουν στην αγορά.
Cross-Sell και Upsell Emails
Τα αποτελεσματικά cross-sell και upsell emails διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
- Αξιοποιούν το ιστορικό αγορών του πελάτη για να προτείνουν παρόμοια προϊοντα
- Προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προσωποποιημένες προσφορές
- Εξηγούν τα οφέλη όταν συγκεκριμένα προϊόντα αγοράζονται μαζί ως bundle


Re-engagement Emails
Τα καλύτερα Re-engagement Emails διαθέτουν τα εξής:
- Μια δελεαστική προσφορά στο subject ώστε οι παραλήπτες να ανοίξουν το email
- Personalization tokens στο body του email, ώστε οι χρήστες να γίνουν όσο το δυνατόν πιο engaged
Unsubscription emails
Tα αποτελεσματικά unsubscription emails διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
- Ευχαριστούν τον χρήστη που αποτέλεσε μέλος της κοινότητας του brand
- Συμπεριλαμβάνουν όλα τα οφέλη και τα προνόμια που θα χάσει ο χρήστης εάν τελικά ολοκληρώσει την απεγγραφή

Email AutomationsΑυτοματισμοί μέσα από Πολλαπλά Κανάλια

SMS

Viber

Click2Call
Αυξήστε τα κέρδη σας στέλνοντας προσφορές στα email των πελατών σας!
Email AutomationsΠαραδείγματα Email Automation Workflows για να εμπνευστείτε!
Λήψη Ebook


Re-engagement


Abandoned Cart

