Email Automations
Στείλτε τα emails σας αυτόματα τη σωστή στιγμή
Δημιουργήστε έξυπνα σενάρια και αυτοματοποιήστε τα emails που στέλνετε, ώστε αυτά να φτάνουν στους παραλήπτες την ιδανική στιγμή ανάλογα με την περίπτωση.
Το email automation σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε emails αυτόματα ή μετά από συγκεκριμένα events που εσείς καθορίζετε.
Το email automation σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε emails αυτόματα ή μετά από συγκεκριμένα events που εσείς καθορίζετε.
Email AutomationsΤο email automation μέσα από Παραδείγματα!
Με τα αυτοματοποιημένα emails επιτυγχάνετε να διατηρείτε engaged το κοινό σας, να ενισχύετε τα conversions και να προσφέρετε καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες σας. Εξερευνήστε παρακάτω τα δημοφιλέστερα παραδείγματα email automation.
Welcome Emails
Tα συγκεκριμένα emails αποστέλλονται σε κάθε νέα επαφή που εγγράφεται στο newsletter σας ή μόλις δημιουργήσει έναν νέο λογαριασμό.
Αξιοποιήστε αυτή την πρώτη επικοινωνία για να κάνετε μια σπουδαία πρώτη εντύπωση και να χτίσετε τις βάσεις για μια μακροχρόνια σχέση με κάθε πελάτη.
Για να είναι αποτελεσματικό ένα welcome email θα πρέπει:
Αξιοποιήστε αυτή την πρώτη επικοινωνία για να κάνετε μια σπουδαία πρώτη εντύπωση και να χτίσετε τις βάσεις για μια μακροχρόνια σχέση με κάθε πελάτη.
Για να είναι αποτελεσματικό ένα welcome email θα πρέπει:
- Να καλωσορίζει τον παραλήπτη στην κοινότητα του brand σας
- Να εξηγεί τους λόγους που ο παραλήπτης έλαβε το συγκεκριμένο email
- Να αναλύει συνοπτικά τι να περιμένει ο πελάτης από δω και πέρα από εσάς
- Να ενθαρρύνει τον πελάτη να εξερευνήσει περισσότερα γύρω από την επιχείρηση σας
- Να περιλαμβάνει τα social media που διαθέτετε ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να σας ακολουθήσει
Thank you Emails
Tα thank you emails αποστέλλονται αφού ένας χρήστης αγοράσει κάποιο προϊόν ή δοκιμάσει μια υπηρεσία για πρώτη φορά.
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα thank you emails, συμπεριλάβετε σε αυτά:
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα thank you emails, συμπεριλάβετε σε αυτά:
- Τυχόν after sale benefits που προσφέρετε για την αγορά που πραγματοποίησε ο πελάτης
- Την επιβεβαίωση της παραγγελίας, καθώς και ένα link με το οποίο μπορούν να κάνουν track την παραγγελία
- Τα επόμενα βήματα εάν αγόρασαν μια υπηρεσία ή κάποιο σχετικό how-to guide
Cart Abandonment Emails
Tα abandoned cart emails είναι ένα κορυφαίο παράδειγμα email automation που πρέπει οπωσδήποτε να εντάξετε στην στρατηγική σας, καθώς με αυτά επικοινωνείτε στοχευμένα με ανθρώπους που έχουν δείξει έντονη πρόθεση αγοράς, και άρα είναι πολύ πιθανό με ένα σωστό email υπενθύμισης να την ολοκληρώσουν.
Η συνταγή για επιτυχημένα abandoned cart emails περιλαμβάνεια
Η συνταγή για επιτυχημένα abandoned cart emails περιλαμβάνεια
- Την υπενθύμιση του προϊόντος που οι πελάτες άφησαν στο καλάθι ή ενημέρωση για σχετικά προϊόντα τα οποία είναι σε προσφορά
- Την προβολή λόγων για να ολοκληρώσουν την αγορά όπως: δωρεάν delivery, παράδοση εντός μίας εργάσιμης ή ευέλικτη πολιτική επιστροφών
- Εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές που θα τους πείσουν να προχωρήσουν στην αγορά.
Cross-Sell και Upsell Emails
Ένας από τους κυριότερους σκοπούς του email marketing είναι φυσικά οι πωλήσεις. Τα cross-sell ή upsell emails συγκεκριμένα είναι 2 τύποι καμπανιών που δεν μπορούν να λείπουν από το οπλοστάσιο κάθε online καταστήματος.
Τα αποτελεσματικά cross-sell και upsell emails διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
Τα αποτελεσματικά cross-sell και upsell emails διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
- Αξιοποιούν το ιστορικό αγορών του πελάτη για να προτείνουν παρόμοια προϊοντα
- Προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προσωποποιημένες προσφορές
- Εξηγούν τα οφέλη όταν συγκεκριμένα προϊόντα αγοράζονται μαζί ως bundle
Re-engagement Emails
Όπως είναι φυσικό, ένα μέρος των παραληπτών σας θα χάσει το ενδιαφέρον του και θα σταματήσει να ανοίγει τα emails σας με την πάροδο του χρόνου. Τα Re-engagement Emails είναι ένας πολύ καλός τρόπος να κερδίσετε πίσω αυτούς τους παραλήπτες και να διατηρήσετε υψηλό το open rate σας.
Τα καλύτερα Re-engagement Emails διαθέτουν τα εξής:
Τα καλύτερα Re-engagement Emails διαθέτουν τα εξής:
- Μια δελεαστική προσφορά στο subject ώστε οι παραλήπτες να ανοίξουν το email
- Personalization tokens στο body του email, ώστε οι χρήστες να γίνουν όσο το δυνατόν πιο engaged
Unsubscription emails
Στις περιπτώσεις που έχετε ορίσει double – opt out για όσους επιθυμούν να απεγγραφούν από τις email καμπάνιες σας, κρύβεται ακόμα μια ευκαιρία να επιχειρήσετε να τους διατηρήσετε. Συγκεκριμένα, οι χρήστες λαμβάνουν ένα τελευταίο email επιβεβαίωσης της απεγγραφής τους, το unsubscription email.
Tα αποτελεσματικά unsubscription emails διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
Tα αποτελεσματικά unsubscription emails διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
- Ευχαριστούν τον χρήστη που αποτέλεσε μέλος της κοινότητας του brand
- Συμπεριλαμβάνουν όλα τα οφέλη και τα προνόμια που θα χάσει ο χρήστης εάν τελικά ολοκληρώσει την απεγγραφή
Email AutomationsΑυτοματισμοί μέσα από Πολλαπλά Κανάλια
Το σύστημά μας σας δίνει τη δυνατότητα να εντάξετε στους αυτοματισμούς σας επιπλέον κανάλια επικοινωνίας πέρα από το email.
SMS
Προσθέστε στα automation flows σας τα SMS ως επιπλέον κανάλι και βεβαιωθείτε ότι οι παραλήπτες σας θα διαβάσουν το μήνυμά σας.
Viber
Αξιοποιήστε την πιο δημοφιλή εφαρμογή επικοινωνίας στην Ελλάδα και συνδυάστε την με τα emails. Χτίστε αυτοματισμούς που συνδυάζουν email και Viber μηνύματα για βέλτιστα αποτελέσματα.
Click2Call
Προσθέστε στους αυτοματισμούς σας τη δυνατότητα φωνητικών κλήσεων με την υπηρεσία Click2Call. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας μέσω email αλλά και τηλεφωνικά!