Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2023 12:16

11 Email Marketing Best Practices για βέλτιστα αποτελέσματα


To email marketing είναι μια κορυφαία, low-cost, μέθοδος για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Όμως, για να αξιοποιήσετε στο μέγιστο τις δυνατότητες του email, χρειάζεται να ακολουθείτε συγκεκριμένα best practices.

Σήμερα, θα δούμε μαζί τις βέλτιστες πρακτικές του email marketing που θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε το engagement στις καμπάνιες σας αλλά και να απογειώσετε τις πωλήσεις.



1. Δημιουργήστε μια λίστα με πραγματικούς αποδέκτες

Αντί να αγοράζετε λίστες με άσχετα emails, επενδύστε τον χρόνο για να χτίσετε τις δικές σας λίστες με πραγματικούς αποδέκτες που έχουν όντως επιδείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σίγουροι ότι οι παραλήπτες σας αναμένουν τα emails σας, καθώς ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που στέλνετε και έτσι θα μπορέσετε να αυξήσετε και τις πιθανότητες των πωλήσεων.



2. Πάντα να προσδιορίζετε τον στόχο του κάθε email

Πριν στείλετε οποιοδήποτε email, καθορίστε ποιος είναι ο στόχος σας και τι θέλετε να επιτύχετε με αυτό. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα είναι εξαιρετικά στoxευμένο και ταυτόχρονα θα μπορείτε βάσει του ορισμένου στόχου να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.



3. Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα κερδίσει το ενδιαφέρον των παραληπτών

Το περιεχόμενο του email σας πρέπει να είναι σχετικό, ελκυστικό και ενδιαφέρον για τον παραλήπτη. Δημιουργήστε περιεχόμενο που τον αφορά και θα προσελκύει το ενδιαφέρον του, όπως εκπτώσεις, ειδικές προσφορές και ενημερώσεις για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες.



4. Εστιάστε στο personalization

Όπως και οι υπόλοιπες marketing καμπάνιες, το email αποδίδει καλύτερα όταν το περιεχόμενο του είναι συναφές και προσωποποιημένο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσωποποιήσετε τα emails σας, από την εισαγωγή του ονόματος του παραλήπτη μέχρι την τμηματοποίηση του κοινού σας. Τμηματοποιώντας το κοινό σας, έχετε τη δυνατότητα να στέλνετε σε κάθε segment συγκεκριμένο και διαφορετικό περιεχόμενο, αντί να στέλνετε σε όλους ένα generic email.



5. Επιλέξτε σωστές ώρες για τις αποστολές σας

Εάν και δεν υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας σχετικά με την σωστή ώρα για μια αποστολή, μπορείτε πάντα να επιλέξετε μια κατάλληλη ώρα, ώστε να εξασφαλίσετε ότι οι παραλήπτες σας θα δουν και θα ανοίξουν το email σας. Η κατάλληλη αυτή ώρα μπορεί να προσδιοριστεί με βάση τις προτιμήσεις του κοινού σας, τη φύση του email και τον σκοπό της επικοινωνίας.


Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας Email Καμπάνιες;




6. Γράψτε ένα ελκυστικό και σαφές κείμενο

Το κείμενο σας πρέπει να είναι σαφές και εύκολο στην ανάγνωση. Αποφύγετε μακροσκελή κείμενα και συνοψίστε τα σημαντικά σημεία σε λίγες προτάσεις. Επίσης, προσθέστε εικόνες και visuals στο κείμενό σας για να το κάνετε πιο ελκυστικό.



7. Δώστε έμφαση στο subject line του email σας

Το subject του email σας είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι παραλήπτες σας. Συνεπώς, είναι σημαντικό να είναι σαφές, να προσελκύει το ενδιαφέρον τους και να δημιουργεί προσδοκία, ώστε αυτοί να ανοίξουν το email σας.



8. Καθορίστε μια συχνότητα αποστολής

Φροντίστε ώστε να στέλνετε τα emails σας με μια συγκεκριμένη συχνότητα, ώστε να διατηρείτε αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή των παραληπτών σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες γνωρίζουν κάθε πότε να αναμένουν τα νέα σας, προσέξτε όμως να επιλέξετε μια συχνότητα η οποία δεν θα είναι ενοχλητική, αλλά αντίθετα θα παρέχει αξία στους παραλήπτες σας.



9. Δώστε professional look στα email σας

Το layout του email σας είναι εξίσου σημαντικό με το περιεχόμενό του. Χρησιμοποιήστε έναν επαγγελματικό σχεδιασμό που θα αναδεικνύει το brand σας και θα κάνει το email σας ελκυστικό στα μάτια του παραλήπτη.



10. Τοποθετήστε τα CTAs και τις σημαντικές πληροφορίες σε εμφανές σημείο

Ένα email για να είναι αποτελεσματικό, θα πρέπει να φτάνει στο κεντρικό του point γρήγορα! Τα inboxes των παραληπτών είναι γεμάτα από promotions, άρα τα δικά σας emails θα πρέπει να βρουν τρόπο να ξεχωρίσουν. Φροντίστε να εξηγείτε το κεντρικό μήνυμα (προσφορά, update, έκπτωση) στην πρώτη παράγραφο του email και τοποθετήστε στο ίδιο section ένα εμφανές call to action. To μυστικό είναι οι χρήστες να διαβάζουν όλη την πληροφορία χωρίς να χρειαστεί να κάνουν scroll



11. Αξιολογήστε και βελτιώστε την απόδοση των καμπανιών σας

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αξιολογείτε την απόδοση των καμπανιών σας κάθε φορά, χρησιμοποιώντας διάφορα metrics, όπως το open rate, το click rate και τα conversions. Έτσι είστε σε θέση να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι όχι και να προχωράτε σε διορθωτικές ενέργειες στις μελλοντικές σας αποστολές.


Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το email marketing είναι μια διαρκής διαδικασία βελτίωσης. Με τη δοκιμή και τον πειραματισμό, μπορείτε να βρείτε τις καλύτερες πρακτικές για το δικό σας πρόγραμμα email marketing και να βελτιώνετε συνεχώς τις καμπάνιες σας. Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές και καλές πρακτικές, μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική και αποδοτική στρατηγική email marketing για την επιχείρησή σας.


Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας Email Καμπάνιες;