Ο βασικότερος παράγοντας για να πείσετε τους συνδρομητές να ανοίξουν το emails σας είναι φυσικά το subject line. Οι χρήστες λαμβάνουν καθημερινά εκατοντάδες emails και η πρώτη εντύπωση, δηλαδή το θέμα του email, είναι αυτό που κάνει τη διαφορά και μπορεί να ξεχωρίσει το email σας από τα υπόλοιπα. Το θέμα θα πρέπει να τραβά την προσοχή του παραλήπτη, να τον πείθει ότι το email έχει αξία και αξίζει να επενδύσει τον χρόνο του.
6 best practices για να αυξήσετε το Open Rate:
- Χρησιμοποιήστε 6 - 10 λέξεις στο subject line
- Στείλτε τα emails σας καθημερινές και όχι πολύ νωρίς
- Προσωποποιήστε το subject line χρησιμοποιώντας το όνομα του αποδέκτη
- Χρησιμοποιήστε ένα αναγνωρίσιμο όνομα αποστολέα
- Βελτιστοποιήστε τις καμπάνιες σας για την προβολή σε κινητά
- Τμηματοποιήστε τις λίστες σας για να στέλνετε πιο στοχευμένα emails