Για να αυξήσετε το click rate, το περιεχόμενο που στέλνετε θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των συνδρομητών σας. Εάν τα emails σας έχουν χρήσιμη πληροφορία, είναι σχετικά και πειστικά, τότε οι συνδρομητές είναι πιο πιθανό να πατήσουν τα αντίστοιχα links.
Μην ξεχνάτε, όταν γράφετε ένα email, να προσωποποιείτε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία του περιεχομένου του.
Ας δούμε παρακάτω 8 συγκεκριμένους τρόπους για να αυξήσετε το click-rate στις καμπάνιες σας:
- Γράψτε personalized subject lines που δημιουργούν προσμονή στους παραλήπτες
- Γράψτε σύντομα και περιεκτικά emails τοποθετώντας την πιο κρίσιμη πληροφορία στην αρχή του email
- Τμηματοποιήστε τις λίστες σας, ώστε να στέλνετε πιο σχετικό περιεχόμενο σε κάθε παραλήπτη και άρα να αυξάνετε τις πιθανότητες αυτός να κάνει click
- Στείλτε στοχευμένο περιεχόμενο στους παραλήπτες σας, ώστε αυτοί να κάνουν relate με τις προσφορές σας και άρα να πατήσουν τα links σας
- Προσωποποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερο το email σας, από την χρήση του ονόματος του παραλήπτη μέχρι μια στοχευμένη προσφορά
- Αφαιρέστε τυχόν περισπασμούς από το email σας. Αποφύγετε να φορτώνετε το email σας με πολλά visuals ή πάνω από μια προσφορά
- Πάντα να χρησιμοποιείτε ένα ισχυρό Call to Action
- Βεβαιωθείτε ότι τα emails σας είναι optimized για ανάγνωση σε κινητά