Όταν επιλέγετε Email Service Provider, δώστε βάση στα παρακάτω κριτήρια:
- Τις δυνατότητες που θα σας χρειαστούν.
Διαφορετικοί ESPs παρέχουν πλατφόρμες με διαφορετικά χαρακτηριστικά, οπότε σιγουρευτείτε ότι αυτός που θα επιλέξετε καλύπτει τις ανάγκες σας. - Το μέγεθος της λίστας σας.
Συγκεκριμένοι ESPs έχουν όρια στον αριθμό των συνδρομητών που μπορείτε να έχετε. - Το κόστος.
Οι ESPs συνήθως χρεώνουν μια μηνιαία ή ετήσια συνδρομή, οπότε επιλέξτε κάποιον που να μπορεί να καλύψει το budget σας. - Την παρεχόμενη τεχνική υποστήριξη.
Κάθε ESP παρέχει διαφορετικά επίπεδα τεχνικής υποστήριξης ανάλογα και με τη συνδρομή που έχετε αγοράσει. - To user-friendliness της εκάστοτε πλατφόρμας.
Αναζητήστε έναν ESP του οποίου η πλατφόρμα είναι εύχρηστη και φιλική και δώστε ιδιαίτερη σημασία στον editor για τις καμπάνιες σας. - Τις παρεχόμενες δυνατότητες automation.
Προτιμήστε έναν πάροχο που προσφέρει εξελιγμένα automation features, καθώς είναι αυτά που θα σας ξεχωρίσουν και θα μετατρέψουν τις email marketing προσπάθειές σας σε αποτελεσματικές. - Το email deliverability.
Αναζητήστε παρόχους με ποσοστό deliverability τουλάχιστον 98%.