Πώς επιλέγω έναν Email Service Provider;

Όταν επιλέγετε Email Service Provider, δώστε βάση στα παρακάτω κριτήρια:

  • Τις δυνατότητες που θα σας χρειαστούν.
    Διαφορετικοί ESPs παρέχουν πλατφόρμες με διαφορετικά χαρακτηριστικά, οπότε σιγουρευτείτε ότι αυτός που θα επιλέξετε καλύπτει τις ανάγκες σας.

  • Το μέγεθος της λίστας σας.
    Συγκεκριμένοι ESPs έχουν όρια στον αριθμό των συνδρομητών που μπορείτε να έχετε.

  • Το κόστος.
    Οι ESPs συνήθως χρεώνουν μια μηνιαία ή ετήσια συνδρομή, οπότε επιλέξτε κάποιον που να μπορεί να καλύψει το budget σας.

  • Την παρεχόμενη τεχνική υποστήριξη.
    Κάθε ESP παρέχει διαφορετικά επίπεδα τεχνικής υποστήριξης ανάλογα και με τη συνδρομή που έχετε αγοράσει.

  • To user-friendliness της εκάστοτε πλατφόρμας.
    Αναζητήστε έναν ESP του οποίου η πλατφόρμα είναι εύχρηστη και φιλική και δώστε ιδιαίτερη σημασία στον editor για τις καμπάνιες σας.

  • Τις παρεχόμενες δυνατότητες automation.
    Προτιμήστε έναν πάροχο που προσφέρει εξελιγμένα automation features, καθώς είναι αυτά που θα σας ξεχωρίσουν και θα μετατρέψουν τις email marketing προσπάθειές σας σε αποτελεσματικές.

  • Το email deliverability.
    Αναζητήστε παρόχους με ποσοστό deliverability τουλάχιστον 98%.