Οι drip καμπάνιες είναι ένας συγκεκριμένος τύπος καμπανιών που ενεργοποιούνται ύστερα από συγκεκριμένα actions του χρήστη.
Τέτοια actions μπορούν να είναι: η εγκατάλειψη του καλαθιού αγοράς σε ένα eshop, το κατέβασμα περιεχομένου, η απάντηση σε μια έρευνα κλπ.
Οι drip καμπάνιες έχουν ως σκοπό να κάνουν στοχευμένα engage τους χρήστες και να τους καθοδηγήσουν στο επόμενο στάδιο του αγοραστικού τους ταξιδιού.
Οι drip καμπάνιες μπορούν να περιλαμβάνουν οποιονδήποτε αριθμό διαφορετικών emails και συνήθως περιλαμβάνουν τις εξής κατηγορίες email:
- Welcome emails: καλωσορίζουν τους νέους συνδρομητές στην κοινότητά σας και συνήθως προσφέρουν κάποιο εκπτωτικό κουπόνι
- Onboarding emails: με αυτά τα email παρουσιάζετε την εταιρεία σας και τα προϊόντα που προσφέρει στους συνδρομητές
- Abandoned cart emails: υπενθυμίζουν στους συνδρομητές ποια προϊόντα έχουν αφήσει στο καλάθι αγορών
- Product recommendations: προτείνουν συγκεκριμένα προϊόντα στους συνδρομητές με βάση το ιστορικό των αγορών τους