Mε τον όρο bounce rate εννοούμε το ποσοστό των emails μιας καμπάνιας που δεν παραδόθηκαν στους παραλήπτες για μια σειρά από λόγους.
Ο καλύτερος τρόπος να μειώσετε το bounce rate στις καμπάνιες σας είναι η εφαρμογή double opt-in κατά τη διαδικασία εγγραφής νέων συνδρομητών, ώστε να διασφαλίζετε ότι τα emails που συγκεντρώνετε είναι έγκυρα.
Επίσης, καλό θα ήταν να “καθαρίζετε” συχνά τις λίστες σας και να τρέχετε ελέγχους για να βεβαιώνεστε ότι τα emails που στέλνετε δεν χαρακτηρίζονται ως spam.
Τι είναι το bounce rate;
Published in
Συχνές Ερωτήσεις